Utmaning: En person jag vill traffa just nu


Andra delen i utmaningen





Det finns valdigt manga personer jag vill traffa just nu (och manga av dem kommer jag fa traffa i Sverige i juli).

Men min systerdotter Emmie toppar listan.

Sist jag kramade om henne forra sommaren var hon nastan fyra manader.

Nu har hon sex tander, kan ga (om hon haller i sig), saga bade mamma och pappa, och gar hos dagmamma.

Hon alskar att trycka pa knappar och leksaker som later mycket.

Har valdigt manga pussar o kramar att ta igen nar vi ses.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du hade vagarna forbi! :) Ahh, forstar att du saknar din systerdotter! Det gor jag me... fast min systerdorrer that is..haha! (och mina tvilling nephews jag bara sett pa kort an, som fyller 1ar i sommar!!) Det ar inte kul att vara sa langt bort ibland!



Lite nyfiken, hur kom det sig att du ended up anda dar borta?? :)

2011-05-25 @ 05:03:06
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Joo, visst kanns det lite konstigt att tanka i de banorna ibland... trodde ju jag skulle vara klar med USA nar jag pluggat klart, men som sagt... sa blev det ju inte riktigt! :P Vet faktiskt inte... chansen finns ju att vi blir kvar har, kan handa att vi flyttar till sverige for ett tag, eller kanske till Chile (min man ar fran chile)... who knows? Time will tell! :) Ar oppen for det mesta! :)

2011-05-25 @ 05:42:51
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åh vilken liten raring! Förstår om du längtar =) Och tack för din fina kommentar, känns skönt att veta att vi är några som sitter i samma båt i alla fall! Kram

2011-05-25 @ 06:53:55
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Sandra

jag igen, ska du ocksa hem till Sverige i juli och halsa pa? Var i Sverige bor du? kram Sandra

2011-05-27 @ 08:46:23
URL: http://adrianandsandra.blogspot.com
Postat av: Sara

Sötis hon är, förstår att du saknar henne!

2011-05-27 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0