Vuxenpoang & Minuspoang



Nar vi kom tillbaka till Sydney igar och jag sag att solen sken var min forsta tanke: ``man kanske skulle passa pa o tvatta sa kladerna kan torka i solen''.

Hur manga vuxenpoang ar det, typ tusen?

Men samtidigt sa upptackte jag att jag tappat bort ena orhanget och en bit av sandalklacken pa brollopet efter nagra glas vin for mycket.

Och pa sondagen borjade jag dagen med att ata en pase godis i hotellsangen.

Inte sa vuxet kanske.  Nagra minuspoang for det.


Bild tagen fran bilen pa vag hem fran Kangaroo Valley. Kossor och grona kullar sa langt ogat kan na.

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är bra med balans mellan poängen ;-) Och det är ju faktiskt något speciellt med kläder som får torka ute, dom luktar så gott!

2011-05-09 @ 20:23:09
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0