Back in Sydney



Tillbaka i Oz!

Star for tillfallet pa Sydneys flygplats och vantar pa H.

I vanlig ordning sa skickades jag ut genom kon dar de inte ens scannar vaskan (de brydde sig inte ens om att kolla taxfree pasen jag hade i handen) medans H blev 'utvald' for en 'slumpmassig' koll dar de vill oppna vaskan och kolla igenom allt och fraga hundra fragor.

Men han har vant sig eftersom det hander varje gang, pa varenda flygplats. Varsta gangen var tva timmar pa flygplatsen i Israel.

De dar 'slumpmassiga' kollarna som endast handlar om hur man ser ut, och inget annat.

Detta trots att det ar jag som inte har australiskt pass, och han var fodd har.

Men men. Nar han kommit ut blir det hem for en dusch sedan mota Ed och Chris for frukost.


Bilden ar fran Santiagos flygplats.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Samma sak för min man, till och med på Hervey Bay's supperlilla flygplats blev han dragen till sidan för att scannas för explosiva material.

2011-11-21 @ 14:52:08
URL: http://shallowbibliophile.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0