Asia De Cuba




Hit ska vi ikvall:









Kommentarer
Postat av: Mia

Jag börjar ju bara lära känna dig och då främst här genom bloggen men det verkar som du har ett geuint matintresse, och det har jag med.

Först de två tre senaste åren jag börjat laga mat, gör väl mycket att man får bo på egen hand och ha ett kök man faktiskt trivs i (inte som mitt kackerlacksfyllda ställe i London) men att äta på restauranger är ett nöje jag haft i många år. Att få en perfekt komponerad måltid är som ett litet konstverk tycker jag. När kocken lyckas få alla smaker att gifta sig. Själv älskar jag allt som är syrligt.

Sen är förstås halv nöjet med restauranger att man får sitta ner med ett glas vin i handen medan någon annan lagar, diskar och torkar. :)

2011-11-07 @ 17:38:31
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0