Dagens ``Jobb''


The big boss kom till kontoret for stormote som tog upp nastan hela morgonen.

Sedan gick jag och redaktoren pa en tre-timmars lunch med New South Wales premiärminister Barry O'Farrell (han pa bilden).

Tillbaka pa kontoret klockan fyra och hade ett argt rostmeddelande fran en lasare som ville klaga pa en artikel jag skrivit. Ringde upp och fick lyssna pa hur oduglig jag ar i cirka tio minuter.

Forsokte organisera en tid for en intervju med en man som fyller 100 och hans 98-ariga fru. Tog en stund eftersom hon nastan var helt dov.

Sen sa var klockan fem.

Fick typ ingenting gjort idag. Jobbigt att jag pa nagot satt ska forsoka sluta tidigt imorgon :S








Kommentarer
Postat av: Di

Usch vad trist om läsaren som ville klaga på dig. Vad var det om? Hur kommer det sig att du ska sluta tidigare imorgon?

2011-10-06 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0