Fredagsbild!






Jag och en mycket um... solbrand? (och pinnsmal!) Prinsessan Birgitta.

Hon var faktiskt jattetrevlig, jag trodde hon skulle vara snobbig men nar jag fragade om jag kunde fa intervjua henne efter brunchen sa sa hon bara ``Visst, ok'' och bad bara om att vi skulle ga till ett tyst horn sa att hon kunde hora mig battre.

Vi pratade en stund om vad hon tycker om Australien osv. sedan sa vi hejda.

Efter att hon hade gatt kom hennes mediatjej fram och sa``Did you realise you just got an exclusive with the Princess?''

Hon sa att massa tidningar och nyhetsprogram hade ringt och bett om intervjuer men att hon hade sagt att hon inte ville gora nagon media overhuvudtaget medans hon var har.

Men jag tror hon tyckte det var svart att saga nej nar hon insag att jag var svensk ;)

Men men... det var det. Ska sluta tjata om det nu. ;)

Ha en fin fredag och helg!



Kommentarer
Postat av: Mia

Men herregud vilken gummihud! Har hon aldrig hört talas om solkräm?

Men du ser jättefin ut och artikeln nedan likaså. Vad duktig du är!



Happy Helg!

2011-10-21 @ 10:37:00
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Men vad coolt!! :)

Hon ser lite stroppig ut, men det var ju skönt att hon var trevlig.

2011-10-21 @ 10:40:10
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Di

Grattis, vad roligt att du fick en exklusiv intervju!

2011-10-22 @ 04:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0