hint hint, nudge nudge



H's mamma kom hem med den har tidningen och ville absolut sitta och bladdra i den ihop.

Tror jag gav henne en `lagg-av' blick for hon skyndade sig att saga `Jag betalade inte for den! Den var gratis!' (vad det nu spelar for roll).

Plus att manga kompisar har fragat om jag tror att H kommer `pop the question' nu pa semestern.

Det tror jag inte.

Jag vill inte att han ska fraga an heller.

Jag ser ingen mening med att vara forlovad i mer an ett ar och har varken rad eller lust att gifta mig nasta ar.

Det far vanta.

Tillagg: Fick kommentarer fran Di och Mia som bada papekade att det ar ju iallafall tur att Hs mamma tycker om mig. Och det har de sa ratt i. Kan inte tanka mig nagot varre an att bo pa nadra sidan jorden och har en bilvande svarmor som hatar en. 







Kommentarer
Postat av: Di

du får se det ljusa i det, hon tycker om dig och vill att ni ska gifta er. kunde ju varit värre. Även om det är långsträckt och längesedan (tio år sedan wow, har inte tänkt på det), så glömmer jag aldrig när Robis mamma ringde till mina föräldrar och sa att jag förstörde honom. ;o)

2011-10-18 @ 08:22:33
Postat av: Mia

Hahaha! Aaaw, men samtidigt är det ganska gulligt. Tur att det är på hållet liksom, att svärmor gillar dig. Vet hur skämten kring svärmor går men själv längtar jag nästan lika mycket att "the one" som efter en svärmor. Tror det är för att jag inte har någon mamma och även om jag har världens bästa pappa saknar jag någon att kunna göra "tjejiga" saker med. :) Håll tummarna för att jag får en bra svärmor som också kommer över med symboliska tidningar.

2011-10-18 @ 10:38:04
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0