Paus pa balkongen



Packade en massa imorse, inte bara for semestern utan for flytten.

H tog hem 5 gamla fruktlador fran cafet men de rackte inte langt pga alla mina bocker och alla Hs DVDer.

Man inser snabbt hur mycket grejer man samlar pa sig, jag ar hopplos nar det galler bocker, tidningar och recept.

Vet inte hur manga utrivna recept (som jag aldrig lagade) jag har slangt idag, eller hur manga gamla Vogue och skvallertidningar.

Bocker ar svart att slanga; har jag inte last dem sa maste de far stanna, och har jag last dem och de var bra sa vill jag hellre ge bort dem till nagon.

Runt ett-tiden tog jag taget till Westfield i Miranda och kopte en klanning (visar sen), sedan vidare till Cronulla.

H slutade tidigt sa vi at lunch med Anna, Dima, Eadie och Chris pa Nuns Pool.

Akte forbi huset pa vagen hem och visade Anna och Dima.

Nu har vi legat i solen pa balkongen nagon timma och latat oss.

Ikvall blir det middag pa en italiensk restaurant med Amy och Jarrad. Funderar pa att ha pa mig nya klanningen.


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tack! Jag tror att det ar bestamt, men det ar lite pappersarbete kvar. For David Lawrence pa Myers, sa nasta gang du aker till Westfield i Miranda sa kanske vi ses!

2011-10-23 @ 11:02:02
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: Selina

Om det där är eran balkong/terass så kan jag typ ta livet av mig nu!

Flytta ALDRIG hem till Sverige om du har palmer utanför ditt fönster!!

Seriöst!!!

2011-10-25 @ 00:43:25
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0