Recoleta marknad


Spenderade nagra timmar pa en mysig marknad i Recoleto.

Gick genom Recoleta (ett av de finaste omradena i Buenos Aires) efter och dreglade utanfor Louis Vuitton och Hermes.

Nar vi kom tillbaka till Carols hotell vid ett-tiden satt Johnboy, en kompis fran Sydney i baren och vantade.

Han var dyngrak.

Berattade med sluddrabde rost och en whisky och cola i handen att han shottat med Mitch, en annan van fran Sydney, pa planet.

Johnboy ar nybliven pilot for Qantas (som han flog med) och hade nastan lyckats bli av med sina staff benefits (eg. 90% av priset pa flyg)  for han varit sa packad pa flyget.

Vi lyckades fa honom fran baren och upp till hans rum och baddade ner honom i sangen trots protester.

Hoppas han lyckades sova bort det varsta sa han kan folja med ut ikvall!










Kommentarer
Postat av: Di

Haha, får mig att tänka på när jag höll på att bli av med mina staff benefits, på väg från mexico, vi lyckades efter två dagars väntade på flygplatsen äntligen få en resa hem och det blev first class. Vi var överlyckliga! Jag kommer inte ihåg exakt vad det var som fick piloten att komma och prata med mig om att jagborde hålla en low profile eftersom jag är standby (och inte ens en flygpersonal, utan en kock på ett hotell med avtal.) pinsamt

2011-10-30 @ 09:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0