Ta tag i dagen kanske...



Ligger o glor pa tv-bordet som for tillfallet ar oversvammat med urdruckna tekoppar, pillerburkar och snorpapper.

Sjuke H envisas med att kolla pa rugby (inte ens en march utan tillbakablickar pa rugby aret som gatt och hype infor kvallens final) fast han mest halvsover.

Men eftersom han ar sjuk ar jag for snall for att byta kanal.

Men jag mar battre och funderar pa om jag ska ta tag i dagen snart, kanske iallafall ta pa mig nagot vettigt och ga ner till cafet o lasa sondagstidningen och dricka en kaffe.

Har lovat mig sjalv att jag ska pa bikram kl. 4. Forvantar mig att det bara kommer vara jag och en handful andra rugby-vagrare dar som inte heller bryr sig om finalen kl. 5.

Vi far se om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir jobbigt med bikram om du är sjuk! krya på dig.

2011-10-02 @ 04:55:20
URL: http://www.life-of-anna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0