Tibet



`Ah, you're making me homesick!' sa baristan imorse.

Han ar fran Nepal och tyckte om mitt halsband, som han sa maste vara fran Tibet.

Fick en liten lektion i hur smycketillverkningen gar till darborta nar jag vantade pa min latte.


Senare den dagen kom en kvinna upp till mig och sa `Tibet! I used to work there!'

Hade ingen aning om att halsbandet kunde vara darifran, kopte det for $5 pa en marknad for ett tag sedan for att jag tyckte om fargerna.



Man lar sig nagot nytt varje dag ;)







Kommentarer
Postat av: Di

Coolt att det verkar vara så ovanligt att folk uttrycker nåt om det. Det är liksom inte H&M. Schysst pris också!

2011-10-18 @ 04:46:02
Postat av: Jenny

Man kan verkligen hitta fynd på marknader. Jättesnyggt!

2011-10-18 @ 10:27:54
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0