Det ljuva livet-enkat



Hittade denna hos Amanda


Om ni ocksa gor den kan ni val kommentera har sa jag kan lasa era?

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, nar det galler jobbet. Blir superstressad och irriterad om jag ar det minsta sen till en intervju el. liknande.
Men nar det galler privatlivet ar jag oftast fem-tio minuter sen nar jag ska mota nagon. Vet inte riktigt vad detta beror pa. (Nej, jobbet ar inte vikitgare an mina vanner, aven om det lat sa ;)


HAR DU BRA KONDITION:
Mja. Tror grejen med att jag inte orkar springa mer an tio minuter utan att stanna sitter mer i huvudet an i konditionen. Hjarnan sager alltid stopp innan kroppen.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Av vanner pa hens partyt i helgen. Har busied myself med att untagga fula foton pa fejan idag. (varfor, varfor, lagger folk upp fula bilder och envisas med att tagga varenda person?)  

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite trott och uttrakad. Och kanske hungrig. Tror jag forvaxlar att vara uttrakad med att vara hungrig ibland. Inte bra.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart tyvarr. Trist va? Vill anvanda mer farg dock. Far jobba pa det.

KAN DU LAGA MAT:

Bara om det finns ett recept att laga efter!


VAD PLUGGAR DU:

-

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Det beror pa vilket sinnetillstand jag ar i och vilken vinkel kortet tas fran. ;)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Nar jag sag Ung Cancer videon i inlagget nedan. Grat for att cancer finns och for en familjemedlem jag kanner som har det.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja sadar, lite bakis fran mohippan men med en pase chips framfor TVn var det inte sa illa anda.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Alskar vatten och dricker antagligen for mycket, om det nu ar mojligt.

ÄR DU NYTTIG:
Eh... ibland. inte pa helgerna  dock. Da far man ata vad man vill va?


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, många, fran black jack dealer till ungdomsledare pa barnlager.

ÄR DU BLYG:
Ja, eller jag tror det. Inte lika mycket som nar jag var liten dock. Och nar jag fragar vanner tycker de inte att jag ar blyg.  


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

06:15, efter att ha snoozat en stund.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Bilspel hemma hos brorsan med syskonen i somras.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på, nmagra glas win usually does the trick. Och bubbel.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Haha ja tyvarr! Spyr nastan aldrig men minns en gang pa taget (ner i handvaskan), och pa min inflyttningsfest for tva ar sedan. Vilken vardinna man ar va.

JAG SOVER:
Gott och lange.


VAD SA DU SENAST?
Sa hejda till redaktoren som nyss gick hem.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Good Vibes

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Harry.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mer tid med min familj.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, jag alskar skor!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Morning Elf'' till H

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja, jamte en pojkvan som pratade massa i somnen.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, H.

HAR DU KÖRKORT:
Ja. Anvander jag det? Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, sitter pa redaktionen och det ar fortfarande nagra kvar fast klockan ar over 6.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fredag!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag kör den listan hos mig också. :-) Kram

2011-09-05 @ 12:14:01
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Di

fan också, jag hade skrivit hela och skulle bara svara på vad jag såg fram emot nästa vecka och så försvann allt.

2011-09-05 @ 22:36:02
Postat av: Di

Ok, jag skrev om det men svarade bara på dem som jag tyckte var bra och som jag kunde utveckla lite på.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

Till vänner ja, till jobb nej. Men det beror ju mest på att jobbet inte är speciellt inspirerande.

HAR DU BRA KONDITION:

Jag ska skaffa

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

på maliks pannkaksfest men jag bad honom inte lägga upp några bilder på mig, han älskar facebook och la upp massa osmidiga bilder på folket från samma kväll som han självklart taggade.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Trött men hoppfull

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

grönt och blått

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Ibland

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Nar jag sag Ung Cancer videon. Grat for att jag inte kunde hejda mig och för att jag tänkte på dig.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej.



HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Ja väldigt. Så skönt att det var sista dagen på jobb och sen yoga, konsert och bio på det! Finfint!



DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Havremjölk

ÄR DU NYTTIG:

när jag inte jobbar i kök ja



ÄR DU BLYG?

Ibland ja men det är nog inte många av mina vänner som skulle hålla med.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:08.45 efter sovmorgon!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

oh ja, de mest minnesvärda gångerna var när jag var tio och vi skulle på skolresa nånstans, jag satt och läste kalle anka och spydde sedan i min vän Pernillas knä. Schysst va? Minnesvärd spya nr två var en serie av spyor egentligen i halmstad efter en kalasfylla, tror det var fridas 18årsdag hemma hos johanna, på morgonen efter, alla andra hade dratt till skolan tror jag, jag hade spytt i duschen i typ tre timmar, och tänkte ta bussen hem till hylte men spyr på väg till bussen i en buske i en park, mitt på dagen och folk omkring. Sen i handen på bussen och sen utanför bussen med alla som ser på. Och spya nr tre var ganska nyligen och du var med, amsterdam says it all liksom.

JAG SOVER:varje natt om jag får bestämma



VAD SA DU SENAST?

Ciao till en tjej på en föreläsning

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Har tyvärr ingen sådan person i mitt liv

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Massage

HAR DU SNYGGA SKOR:

sällan, lite för sällan



VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

Gomorrn till Line som väckte mig vid 06.10 med att skramla högljutt när hon tömde diskmaskinen, jag sover bredvid köket (eller försöker iaf)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Nej, i Noras



VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Darrybs birthday pub crawl i Lund på lördag

2011-09-06 @ 00:08:50
Postat av: Rebecca

Denna ska jag stjala! Kanns dock som att jag kommer repetera manga av dina svar, verkar som att vi ar ganska lika! haha!

2011-09-06 @ 11:58:25
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0