Spooky?



For mig 26e fodelsedag forra aret gav bastis Diana mig en reading med en synsk kvinna.

Kvinnan sa att hon fick kontakt med b.la min pappa (som gick bort i 2003), som sa att jag o H skulle kopa ett hus, och att vi skulle behova bygga ett nytt staket som han skulle `hjalpa oss' med.

Jag berattade det for H i bilen fran flygplatsen och vi sa bada tva att chansen var minimal att vi ens skulle ha rad med ett hus. Vi kollade bara efter 2-rums lagenheter.

Sa det var lite spooky nar H berattade att det forsta byggnadsinspektoren sa nar han sag varat hus var `You'll need to build a new fence''.

Visst ar det konstigt? Borde egentligen inte ha `Spooky' som rubrik for jag tycker inte det ar spooky, det far mig mest att kanna mig glad. Ni skeptiker far rulla med ogonen om ni vill men jag tror allt pappa haller ett oga pa mig. :)


Pappa och mormor<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är klart att han gör! :)

2011-09-23 @ 10:19:33
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com
Postat av: sara

Åhh boel , självklart att han finns runt dig. Finns ingenn tvekan och absolut inte efter det beskedet. Du är verkligen lik din pappa, längesen man såg honom på bild. Din mamma är verkliogen lik din mormor.

Vacker bild!!

2011-09-27 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0