Roar and Snore


Roar and Snore i helgen var fantastiskt!

Jag o H fick gratisbiljetter eftersom jag ska skriva en artikel om det.

Kvallen borjade med ost o champagne, o vi fick klappa en baby krokodil, odla och orm.

Sedan at vi buffe innan vi gick pa nattsafari.

Efter det blev det varm choklad och efteratt mitt i natten med utsikt over ett glittrande Sydney Harbour.

Dagen efter vaknade vi tidigt och at frukost innan vi gick och matade girafferna och halsade pa de andra djuren.

Jag kampade med att fa en bra bild pa tigern, som var nara glaset men gick fram och tillbaka. Gav upp till slut och gick vidare till lejonen och de satt och posade for bilder precis jamte glaset i flera minuter!











Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser helt underbart ut!

Far mig nastan att angra att jag bytte fran journalism till PR litegrann... ;)

2011-09-20 @ 13:25:45
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com/
Postat av: Di

Vilka underbara bilder, men lejonen ser så stela ut som om de nästan var uppstoppade.

2011-09-21 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0