Anzac Day



Helgdagen da australier och nya zeelandare hedrar minnet av de som har dott i krig.

For min del innebar det jobb. Innan jag borjade jobba som journalist var jag servitris medans jag pluggade sa jag har aldrig haft ledigt pa Anzac Day.

Men idag fick jag ga pa min forsta Anzac Day Service.

Den holls i Manly dar jag jobbar, och efterat intervjuade jag brodern till en soldat som dog i Afghanistan forra aret.

Nu ar jag pa taget hem, laser kursmaterial for en jobbkurs jag ska vara pa imorgon och pa fredag.

Berattar mer om det senare!



Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Boel!



Du skrev att du saknade min blogg :-P Har en ny sen en tid tillbaka.. Dock inget kul o läsa..bara same old same old :-P



Kram Nina

2012-04-25 @ 15:15:43
URL: http://fighter-nina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0