Imorse var jag tvungen att



grava fram bade strumpbyxor och hostjackan.:(

Igar morse var det bara 10C och annu kallare vindar nar jag gick till jobbet ikladd kjol, tunn troja och flip flops.

Sa idag blev det strumpbyxor och ballerinas istallet for flippisar (har ca fyra par klackar som vantar under skrivbordet, gar ju inte runt i flippisar pa jobbet).

Som tur ar ska det iallafall bli over 20C under dagen, hitills ar det bara morgnarna och kvallarna som ar kalla.

Jag hoppas det smaller till och blir varmt hemma i Sverige snart, det fortjanar ni efter den kalla vintern! Jag far vara glad over att vi slipper sno harborta aven om det ar kallt pa vintern.


Kommentarer
Postat av: Mia

Okej, det blir inte tjugo grader på dan men jag har ungefär samma sak på mig idag. Så marsvädret verkar vara lite lika här och down under. (Gör inget, finns inget så fint som svarta strumpisar och ballerinas på kontoret tycker jag.) (Helst med min trenchcoat till. :)

2012-04-11 @ 10:22:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0