Monday



Mycket att gora i veckan, aker ju till Byron Bay nasta helg for Miras bday girls weekend och det ar aven da vi kommer kunna flytta in (moblerna kommer pa fredag). Dalig tajming att aka ivag da men jag vill inte avboka.

Istallet ska jag packa nu i veckan sa att H 'bara' behover kora dit mina lador.

De flesta moblerna ar ju nya och levereras direkt till huset, sa han kommer inte behova flytta nagra mobler sjalv.

Sangen ar custom-made och kommer inte vara fardig an pa ett tag men vi har fatt madrassen, och det gar ju bra att bara sova pa den.

Dorrarna inomhus ar heller inte fardiga men dem gar ju att leva utan ett tag.

Hoppas ni far en fin vecka!:)


Kommentarer
Postat av: Emmy

En fin vecka önskar jag dig! =)

2012-08-27 @ 14:49:51
URL: http://bortabrabloggen.com
Postat av: Nadja

Åh, det är så spännande att följa ditt liv och allt spännande du hitter på :D och ert hus ser ut att bli SÅ fint!

2012-08-28 @ 00:25:15
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0