Frukost for lata


Har borjat dricka mer o mer smoothies till frukost, sa snabbt och smidigt!

Innan blev det ju oftast hembakat glutenfritt brod med kokta agg och avocado, men nu lagger jag bara allt i blendern och whizz sa ar det fardigt! Har jag valdigt lite tid pa mig haller jag det i en aluminiumflaska och dricker pa taget.

Ett tips ar att alltid lagga i nagra iskuber och/eller frusna bar eller frukt, smakar annu godare nar det ar kallt!

Jag brukar oftast lagga i frusna bar men det fanns inga kvar sa idag blev det:

kale, mango, is, avocado, mandlar, tva raa agg, mald flaxseed, svarta och vita chiafron och spirulina.

Gott, mattande och nyttigt! Plus att det ar en bra mjukstart for kroppen att fa en frukost som ar latt att bryta ner efter en natts somn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0