Hot Yoga


Efter yoga by the sea i Bondi Beach forra sondagen bestamde jag mig for att forsoka borja yoga en gang i veckan igen. Inte bara for att jag behover stracka ut musklerna, eftersom jag ar sa kass pa att stretcha, men for att jag kanner mig sa bra inombords efter.

Idag gick jag pa hot yoga i Cronulla for forsta gangen och trots att jag inte var lika erfaren som alla andra (vilka moves de kunde gora, men det ar bra att vara i en klass dar alla ar battre an en sjalv, da har man nagot att strava efter) och 30 grader var battre an bikram varme. Svettades ordentligt men det kandes inte lika pafrestande som bikram.

Onskar det fanns utomhusyoga i Cronulla, hoppas nagon startar upp en klass nu i sommar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0