Farewell drinks



Pa vag hem efter nagra farewell drinks med jobbet.

Jag har sett fram emot hela veckan att det ska bli fredag, min sista dag.

Efter sista deadlinen pa tisdagen fragade en kollega om jag kande mig ledsen men nej, det gjorde jag inte.

Hade varit lite annorlunda om det var sa att jag lamnade News Limited, men jag ska ju bara flytta till en dagstidning.

Men idag nar vi sa hejda sa kandes det valdigt vemodigt. :( Tycker ju valdigt bra om alla jag jobbar med.

Men men... Vi far hoppas att allt gar bra pa forsta dagen pa mandag!

Fick fina presenter och ett goodbye kort... nagra hade tom oversatt pa Google Translate for att skriva pa svenska:) (kolla in den i mitten, Deb hade skrivit in Deborah och de oversatte till 'skuldbordan'?! Vad ar det for ord?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0