Helg o'clock!



Sitter pa farjan pa vag hem efter annu en lang dag pa jobbet.

Fick reda pa att var redaktor ska sluta effective immediately for att borja jobba som nyhetsredaktor pa news.com.au och pa mandag far vi forhoppningsvis veta vem hans ersattare ar.

Men nu ar det dags att sluta tanka jobb och ga in i weekend mode.

Belonade mig sjalv med nagra goda dumplings fran Manly marknaden och ett par kornblaa linneshorts pa rea fran en mysig liten butik enroute till farjan.

Ikvall ska jag hanga med H, vet inte vad vi ska hitta pa men middag ute hade varit mysigt, kanske bio med.

Ha en fin fredagskvall!



Kommentarer
Postat av: Christina

Hi hi, jag köpte precis en kornblå kjol, dock inte på rea.... :-) Tack för din berättelse inne hos mig, jag skickar varma tankar till dig också och önskar dig en kanonhelg i solen!

2012-02-25 @ 03:05:04
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0