The year of 2011

Hittade den har listan pa Emmys blogg

Om ni bestammer er for att ocksa gora den sa kan ni val kommentera sa jag kan lasa era?


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Var maid of honour pa en av mina vanners brollop i Brasilien 


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Om jag minns ratt sa var mitt lofte att ta battre han dom min halsa, och jag har varit ratt duktig...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Holland, Uruguay, Brasilien, Argentina, Chile och tva stop-overs i Kina.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Mer tid med min familj. Planerar att spendera tre veckor i Sverige i sommar.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
4 november nar Carol gifte sig och jag var brudtarna,

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2011?

Ah, jag vet inte... jag hade en underbar Sydamerikaresa med H och vanner, tva jattefina veckor hemma i Sverige, tva roliga dagar i Amsterdam med Diana, blev nominerad och kom pa tredje plats for basta sportsjournalist i Australien i Community Newspapers of Australia, Mosman Daily vann basta community newspaper in Australia i samma, fick loneforhojning, kopte hus, hade besok av min bror och hans tjej Camilla, min syster Rosie och bastis Diana. Mycket roligt som har hant!

9. Största misstaget?
Det forsta jag kom och tanka pa var att jag inte kollade upp om jag kunde stanna i Kina nar mitt pass gick ut inom mindre an sex manader. Som tur var sa gick det bra men de 20 minuterna nar de tog mitt pass pa flygplatsen for att kolla var valdigt nervosa. Men man lar sig av sina misstag; jag kommer aldrig igen flyga med ett pass som inte ar giltigt mer an sex manader!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte vad jag kommer ihag, nej.

11. Bästa köpet?

Min iPhone!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor. Och klader.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
See fraga 8.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Gotye: Somebody I Used To Know

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sadant gar ju upp och ner och ar svart att jamfora. har oroat mig mycket for en familjemedlem som ar sjuk.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tranat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 

Stressat midre, det leder ju anda ingen vart.

18. Hur tillbringade du julen?
Med Diana, H och hans familj

19. Blev du kär i år?

Jag har varit kar de senaste 6.45 aren :)

20. Favoritprogram på tv?
Jag alskar Seinfeld och Modern Family men kollar inte mycket pa TV

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nejda, jag hatar inte nagon.

22. Bästa boken du läste i år?

Anne Holt, Fear Not

23. Största musikaliska upptäckten?

Gotye

24. Något du önskade dig och fick?

Jag onskade att jag skulle kunna fa ledigt och aka hem tva veckor over sommaren och det `fick' jag

25. Något du önskade dig men inte fick?

jag ville vinna basta sportsjournali8st i CNA Awards men var ratt glad voer att komma trea.

26. Årets bästa film? 
Bridesmaids, har inte  skrattat sa mycket at en film pa lange! Gillade aven Black Swan 

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Gick ut och dansade med vanner

28. De bästa nya människorna du träffade?

Sa svart. Mira ar jag glad att jag traffade, det ar roligt att ha fler svenska vanner i Sydney :)

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mycket klaningar och shorts! Tror inte jag har anvant jeans en enda gang i ar. 

30. Vad fick dig att må bra?
Familj, vanner och H.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag ar alltid sugen pa James Franco.

32. Vem saknade du?

Familjen och vannerna i Sverige

33. Favoritmånad?
Juli nar jag var i Sverige, och Oktober/November i Sydamerika

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer tid med familjen

Har kan ni se min 2010 lista

Hur ser er lista för 2011 ut?

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0