Blog award





Tack till fina Emmy som gav mig ett blog award haromdagen!


När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2.  Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…

Har kommer mina vinnare:

  • Nadi skriver om sitt liv pa vackra Hawaii
  • Anydaynow fin blogg om en svensk tjej i Brisbane
  • The Swedish Girl - inspirerande blogg fran Mia i Stockholm
  • Milea fran Goteborg traffade jag nar hon var brudtarna pa en kompis brollop i Sydney, och jag har foljt hennes fina blogg Lemonadfabriken sedan dess
  • Anna bloggar fran underbara Byron Bay
  •  

     


    Kommentarer
    Postat av: Nadja

    Tack! Min blogg har legat nere men nu ska jag ta tag i detta :)

    2012-01-15 @ 21:51:17
    URL: http://www.alohanadi.com
    Postat av: anydaynow

    Åh, tack! Vad fint! :)

    2012-01-17 @ 12:11:23
    URL: http://enderadagen.blogspot.com/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0