Nagot att se fram emot

Holiday-bluesen haller sig kvar. Vad ensamt det kanns har efter att ha varit med familjen i nastan en manad :(

Men jag vet hur jag sjalv kanner nar jag laser om andra utlands svenskar som klagar pa hemlangtan efter att de precis har varit i Sverige, sarskilt nar jag sjalv inte har varit hemma pa flera manader. `Ar glad for att du precis har varit hemma istallet!' tanker jag da. Sa jag ska bespara er mitt gnall.

En bra sak ar att jag iallafall har en kul tjejhelg att se fram emot.

Den 31 augusti ska jag och en gang pa runt 10 tjejer aka till Byron Bay!

Mira fyller ar sa det var hennes ide.

Ska bli skitkul, Byron var ett av mina favoritstallen nar jag, Diana och Frida backpackade nedfor ostkusten i 2006.

Ett santdar stalle dar man slappnar av direkt nar man kommer dit.

Vi flyger Tiger Airways for $30 (ca. 200kr) var vag. (Jag som lovade mig sjalv att aldrig flyga med dem igen efter att varat flyg blev avbokat nagra timmar innan jag, Anna och Lovisa skulle till Melbourne for en tjejhelg for nagra ar sedan. Vi far hoppas att det inte hander denna gangen.)

Nagot att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0