Fredag



Pa farjan hem, sa glad over att det ar helg!

Lang dag pa jobbet, inte sarskilt mycket att gora vilket gor att tiden gar annu langsammare. Men sa klagar jag ju aven nar det ar for mycket att gora. Man blir aldrig nojd, eller hur?;)

Ikvall ska jag bara hem, imorgon ska jag fira min fodelsedag! (Fyller 28 pa tisdag.)

Det ska bli jattekul! Vi blir runt 30 pers, har bokat ett privatrum pa Hannibal's, en libabesisk restaurang. Ser fram emot massa mat, vin och magdans!;)

Onskar Er en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Di

Önskar jag kunde ha varit med dig på lördag!

2012-06-08 @ 09:55:18
Postat av: Linnea

Kul att det blev Hannibal's till slut och att kvällen var lyckad :)

2012-06-11 @ 01:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0