Regn hos mig



Har lovat mig sjalv att springa en langrunda varje lordag, aven om det ar daligt vader eller jag ar bakis.

Idag var det bade och.

Det duggade forsta 9km vilket faktiskt var ratt skont, men sista 3km osregnade det.

Var helt genomblot nar jag kom fram till huset for att renovera.

Tur att H hade torra klader i bilen som jag kunde lana.

Min iPhone verkar tyvarr ha tagit stryk dock, hade den fastklamd innanfor tightsen men de blev ju blota ratt igenom pa slutet. Nar jag pratade pa den innan sa var det svart att hora :(

Har hort att ett husknep ar att lagga telefonen i salt i nagra timmar. Ska visst dra ut fukten pa nat satt. Later knappt men vart att prova!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har hort att ris ska funka pa samma satt. Salt ar ju bra att fa ur rodvin fran mattor tex, men jag tycker det verkar vara lite for manga stallen som salt kan fastna pa i telefonen..?

2012-06-02 @ 11:22:43
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0