Varning for kangurus



Nytt rekord for langst distans! (For att jag insag efter att ha sprungit 1km att jag glomt kreditkortet hemma och var tvungen att springa tillbaka eftersom jag behovde pengar till bade nya linser och frissan.) :) Sprang 12.8km. Hoppas jag kan halla igang traningen i Sverige, Sutherland to Surf ar ju den 27 juli.

Stannade till pa Hs cafe for lunch och kaffe med Johnboy och Oscar, sedan en titt i Hs fasters nya kladaffar (kopte ett par nya byxor, visar sen) Roar som oppnade idag. Sa mycket snygga grejer!

Nu ar jag pa vag till frisoren, ska lasa skvallertidningar i tva timmar medans de fargar och klipper och bara slappa :)

Bilden tog jag under joggingrundan:)


Kommentarer
Postat av: Mia

12,8km! Det är ju jättebra, du är grym!

2012-06-09 @ 19:20:12
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0