Morrhar



Fick ogonbrynen tradade pa ett nytt stalle i Manly igar kvall.

Efter att kvinnan var fardig med brynen sa hon:

'You want me to do the hair in the corners of your mouth too?'

Jag fros till. Vada hair in the corners of my mouth?

'No... That's not necessary is it?' sa jag lite tveksamt.

Hon fnos till. 'Ok, I'll just leave it there then.'

Efter en stunds pinsam tystnad sa hon:

'Well I'm Persian and Persian women have to have their whole faces threaded every month.'

Hon klappade sig sjalv pa kinden och sa: 'Smooth as a baby's bottom!'

Nar hon holl upp spegeln kollade jag knappt pa brynen, utan inspekterade istallet mina mungipor efter tidigare oupptacka buskar.

Sag ingenting, sa nej jag har inte skaffat mustach eller morrhar.

Far skylla pa forstoringsglasogonen hon hade pa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0