Row, row, row your boat....

Gick upp supertidigt imorse, akte till cafeet med H vid sextiden och motte Anna och Mira for frukost innan vi satte oss pa farjan till Bundeena.
Vi gjorde en tre-timmars guidad kajaktur i the Royal National Park, oh sa vackert!
Vattnet var alldeles stilla och himlen klarbla.
Jag har hyrt kajak dar innan men guiden tog oss till ett stalle han kallade en av Sydneys `best kept secrets' som jag aldrig hade hittat till pa egen hand.
Tog ju inte med mig kameran i kajaken sa kan tyvarr inte visa hur det sag ut. (Ska se om jag kan hitta nagra pa natet).
Men tog nagra med mobben pa fore och efter turen:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aldrig fel att få åka båt! Jag hoppas på att det blir tid till lite sjöliv i sommar.

2012-03-24 @ 09:31:17
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0