Louboutins



Med Hs ord 'nu maste vi save every penny' till nya mobler och renovering gjorde jag ett sista kop (innan jag gar till H&M i Sverige).

Vi kallar det en tidig fodelsedagspresent till mig sjalv (ar det inte sa nu, att alla koper en fodelsedagspresent till sig sjalv?)

De ar Christian Louboutins svarta satin Hyper Prive pumps med en 12cm klack! Som tur ar sa har de en platform sa hoppas jag inte kommer vara alltfor vinglig i dem;)

Det fanns aven bara stl39 kvar sa haller tummarna for att de inte kommer vara for sma!

Sa. Nu ska jag borja spara till mobler.:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Sååå snygga!!!

2012-05-06 @ 09:48:28
Postat av: Sofia

Vilken lyx! Det gjorde du helt rätt i =)

2012-05-06 @ 17:41:36
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Mia

Härlig present! Men de är väldigt små i storlekarna, när jag prövade ett par fick jag gå upp en stl. Håller tummarna för att de passar!

2012-05-07 @ 16:41:27
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0