Melbourne Cup


Idag var det Melbourne Cup, Australiens mest kanda hastkapplopnings event.

I Victoria ar det en helgdag, men inte har i NSW. Daremot sa later manga arbetsgivare deras anstallda jobba en halvdag sa att de kan fira pa eftermiddagen.

Inte pa mitt jobb, jag var dar till fem, men vi biddade anda och kollade pa det storsta loppet klockan tre.

Funderade pa att traffa Anna och hennes jobbarkompisar pa Slip Inn efter jobbet, men kande inte for det.

Gick till gymmet istallet, och nu ligger jag hemma och kollar pa Seinfeld och dricker sleepy tea.

Hoppas ni har haft en bra Cup dag!:)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hade en trevlig och ledig dag, men vann inte ett jota. Men det var trevligt ändå=) Kram

2012-11-07 @ 01:51:09
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0