One Day


Har ni last den har?

Den beskriver en dag varje ar i tva personers liv, tva basta vanner, fran mitten pa 80-talet till mitten pa 2000-talet. Om man ska beskriva boken valdigt enkelt.

Som ni vet sa gillar jag inte att skriva langa utlaggningar om varfor jag gillade en bok. Jag sager bara las denna!

Laste ut den pa fyra dagar, ink. laste medans jag gick hem igar kvall fast jag fick anstranga mig for att se bokstaverna i morkret, och trots att lasa och ga jamte en vag overhuvudtaget inte ar en sarskilt smart ide.

Men jag kunde inte lagga ifran mig den och sag fram emot den langa farja-och-tag resan hem for att det betydde att jag skulle ha tid att fortsatta lasa.

Nagon mer som har last den? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Har inte läst den, bara läst OM den...hmm, kanske ska
köpa den och läsa på min långa flygresa till Sydney!? :P

2012-11-08 @ 14:14:35
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag har sett filmen och gillade den jättemycket, har hört att boken är fantastisk! En strandbok på Bali då kanske :)

2012-11-08 @ 17:52:09
Postat av: Sofia

jag har sett filmen och det är den bästa filmen som finns. jag har tyvärr inte läst boken men det känner jag att jag måste göra!!

2012-11-08 @ 21:30:21
URL: http://stenhjarta.devote.se
Postat av: Carina

Jag säger bara en sak-läs den på engelska.Så jävla bra.

2012-11-09 @ 00:12:23
Postat av: Di

det är när man går och läser som man vet att en bok är bra!

2012-11-09 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0