Scanlan&Theodore


Hittade den har draperade skinnkjolen fran Australiska market Scanlan&Theodore pa Bondi Beach marknaden igar och fastnade direkt!

Eadie har en likadan i gratt som hon kopte fran Scanlan&Theodore affaren i Paddington for $550 for nagra ar sedan.

Och har hangde den med en $70 prislapp.

Provade och trots att den var storlek 8 sa passade den. Ar oftast storlek 12 men nu nar jag slutat med mjolk putar inte magen ut som en ballong langre! (synd att jag drack mjolk varje dag i sa manga ar...)

Kopte den och nar H kom hem fran en helg i Melbourne igar kvall tog jag pa mig den for att visa. Behall den tyvarr pa medans jag bakade mitt gf brod och lyckades spracka ett egg som skvatte rejalt over framsidan pa kjolen.:( ( hur dum far man vara? Vem bakar i skinnkjol?!)

Lydde Googles rad och baddade med vitvinsvinager och vatten men nagra ilskna flackar ar fortfarande kvar, sa idag tar jag den till kemtvatten och ser om de kan tvatta den...


Kommentarer
Postat av: Di

Ditt älgförkläde skulle varit på! Jag har också lagat mat i finkläder, det går av bara farten, aldrig speciellt lyckat för kläderna, kladd-drottning är jag!

2012-11-04 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0