Inte illa for att vara vinter...



Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Snubblade in på din blogg efter att ha googlat på Sydney! :) Jag flyttar nämligen dit om mindre än 3 veckor..! Det är första gången jag reser till Australien och det känns otroligt spännande! Jag har sökt och fått ett beviljar working holiday visa så jag kommer att jobba där i ett år. Nu till min fråga: är det lätt för svenskar att få jobb och vilken typ av jobb tycker du är bäst att söka? Jag är 26 år, har universitets utbildning och erfarenhet av försäljning och tidigare service jobb. Tar tacksamt emot andra tips som kan vara bra att ha! :) tack på förhand!
Hälsningar Sabina

2013-08-10 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0