Stolt och glad...


... over att jag vann The Victor Chang Award for Excellence in Journalism pa balen i lordags kvall!:D

Tre sadana pris ges ut varje ar i Australien och jag fick reda pa for nagra veckor sedan att jag skulle tilldelas ett av dem.

Priset ar for journalister som okat forstaelsen for hjartsjukdomar, och jag fick det for en exklusiv artikel jag skrev om en kand kock som haft cancer fyra ganger och tva hjartattacker - och han ar 38 ar.

Det var nervost att halla tal infor en publik pa mer an 600 pers, plus atr bade jag och H var trotta och jetlaggade som bara den. Men det gick bra!:D


Kommentarer
Postat av: Mia

Stort grattis Boel! Vad duktig du är! En riktig inspiration för mig! Är det möjligt att få läsa den vinnande artikeln? Det vore så skoj.

Kram

2013-08-05 @ 08:44:11
Postat av: Maria M

Wow så duktig du är!

2013-08-05 @ 12:24:53
Postat av: Marie

Men wow, grattis!!! Coolt :)

2013-08-05 @ 12:57:38
Postat av: C

Stort GRATTIS!

2013-08-05 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0