Frieri?


H satt i duschen (japp han gillar att sitta ner pa golvet och duscha) igar nar han ropade ut (vi har fortfarande inga dorrar sa det hors bra mellan rummen;) till mig:

'Hey Elf (varat gemensamma smeknamn...'

'...why don't we get married in Greece next year?'

Jag gick in i badrummet och sa:

'I'm not discussing a wedding until you propose properly.'

Sa ar det. Jag vet hur H ar. Han kommer vilja prata brollop lite titt som tatt tills det typ kanns som att det ar bestamt sa att han inte behover fria.

Det kommer inte handa. Jag ma vara easygoing och o-traditionell pa manga satt men friad till, det vill jag bli!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha bra där;)!!

2013-01-13 @ 18:57:13
Postat av: Di

Haha, så roligt, det här ser jag framför mig, det är som en trailer till filmen "mitt stora feta grekiska bröllop med mina smala svenska släkt!" film-titeln går att fila på men jag tror you get the picture!

2013-01-13 @ 22:09:54
Postat av: Jenny

Haha, helt rätt. Klart man ska få ett riktigt frieri! :)

2013-01-14 @ 09:01:48
URL: http://griffinwithaj.blogspot.com
Postat av: Nadja

Haha så där var jag ocskå, vi pratade lite löst om bröllop innan men jag sa till honom att jag verkligen inte tänkte prata om det seriöst förrän han hade friat.

2013-01-14 @ 11:31:39
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Mia

Hahaha, heja dig!

2013-01-15 @ 22:13:41
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0