Hajvarning!


I lordags pa Hyams Beach sag vi plotsligt att alla hade gatt upp ur vattnet och stod pa stranden och pekade.

Vi gick upp till vattenbrynet och kollade och sag en lang, mork skugga som rorde sig genom vattnet, bara nagon meter fran dar vi nyss hade badat!

Det ar svart att saga om det var en haj men det var ingen delfin, de kommer ju nastan alltid upp till ytan da och da, och jag vet inte vad annat det kunde ha varit som sag ut att vara minst 2m lang.

De har inga livraddare pa Hyams heller, annars brukar de ju kunna saga vad det ar och aka ut pa sina jetskis for att forsoka fa hajen att simma ut till djupare vatten.

Skrammande att se den simma sa nara... men som H sa nar jag berattade det for honom, hade hajen varit hungrig sa hade den attackerat innan nagon ens sett att den var dar. Den var sakert bara nyfiken...


Kommentarer
Postat av: Emmy i Melbourne

Gott nytt år fina du! Har varit dålig på att kommentera under min semester, men nu är jag back in business igen! =) Kram

2013-01-07 @ 01:16:25
URL: http://bortabrabloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0