I dagens Tele :)

 

Har varit pa manga rattegangar denna veckan vilket har varit intressant. De har handlat om allt fran en kand modells pojkvan som var med i en bilolycka, till en skoterska som pastatts ha hotat tva andra skoterskor med en kniv, till en pastadd kidnappning.

    

Hade inte varit pa redaktionen pa tva dagar nar jag kom hit imorse - skont att slippa kanna sig last bakom en dator, plus att jag har hunnit jogga pa morgnarna for att jag borjar senare och inte behover aka lika langt nar jag ska pa rattegang.

    

Men storsta beloningen var tva artiklar i dagens Daily Telegraph, Australien's mest salda dagstidning. Glad! :)

   

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul! jag tycker du är så duktig som jobbar som journalist på ett annat språk, ajg jobbar på/talar engelska dagligen men min man kommer alltid med bemärkningar och hittar fel i den lilla text jag skriver på bloggen!

2013-01-18 @ 15:33:32
URL: http://mrsadvocat.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Grattis, vad kul!

2013-01-27 @ 07:12:14
URL: http://liveasiftoday.blogspot.com.au/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0