Onsdag...


... det blev visst ett avbrott over langhelgen! Seminariet med Brandon Bays holls fran tidigt morgon till runt 8 pa kvallen lordag till mandag och jag hade mobilen avstangd nastan hela den tiden.

Berattar om seminariet om nagra dagar, kanns som jag fortfarande haller pa att smalta allt.

Hoppas ni har haft en bra helg! Jag sitter pa farjan till jobbet.

Ikvall ska jag traffa Alexa for middag, en tjej som jag larde kanna i Byron Bay. Har inte traffat henne sedan dess men forra veckan messade hon o fragade om vi inte kunde ses.

Vi lovade ju varann flera ganger pa fyllan i Byron att vi skulle fortsatta ses i Sydney.

Men det kanns faktiskt lite nervost. Varje gang vi umgicks i Byron sa var vi ute och festade. Och vi hade jattekul! Babblade om allt och inget sa som man gor efter nagra glas.

Och vi sa bada att det kandes som om vi hittat en ny van.

Men ikvall ska vi ut och ata, pa en onsdagkvall. Lite kontrast mot att dricka sangria och dansa ihop i Byron. Och jag kanner mig nervos, som att jag ska pa en viktig dejt-med en tjej.

Undrar om hon kommer tycka jag ar trakig i nyktert tillstand, for lika pratglad som efter sangria ar jag ju inte pa en onsdagkvall efter jobbet.

Och jag hoppas det inte blir pinsamma tystnader redan innan maten har kommit och vi angrar att vi inte bara gick och tog en drink eller kaffe istallet.

Ni hor ju-ungefar samma kanslor som innan en dejt med en kille;)

Men det ska nog ga bra. Hon kanner sakerligen likadant, och hoppas nog som jag att vi fortfarande ska kanna att vi har hittat en ny van, med eller utan sangria;)

Nagon som kanner igen sig, eller ar det bara jag som blir sahar konstigt nervos infor att traffa en potentiellt ny van??


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag känner så väl igen mig i det där med att vara nervös inför en "tjejdate", speciellt sen jag flyttade hit och det var dags att hitta en helt ny vänskapskrets..

2013-01-30 @ 07:53:00
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0