Seven years

 
 
 
 Sooo... idag har jag o H varit tillsammans i sju ar! Tank vad tiden gar fort och allt det dar...
 
De sager ju att sju ar ar `make or break' aret for manga par - antingen steppar man upp (i.e forlovar el gifter sig, koper hus eller liknande) eller gor slut.
 
Jag tror H kommer fria detta aret, men det gor mig ingenting om han inte gor det. Jag vill gifta mig men blir lite stressad av tanken att styra upp ett brollop :S Sa det far garna vanta tills jag ar 30... ;)
 
Det ar ju ocksa sju ar sedan jag kom till Australien. Jag o H traffades ju sommaren 2005 men det var inte forrans 3 januari, nar vi campade i Kiama, som han fragade mig i varat talt om han fick kalla mig sin flickvan. :)
 
Har kan ni som vill lasa mer om hur vi traffades
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0