Smoothie


Sedan jag borjade nya jobbet har jag atit samna frukost nastan varje dag - en smoothie!

Sa enkelt att fixa, brukar lagga ingredienserna i ziplock pasar i frysen sa det bara ar att ta ut, lagga i blendern, halla pa vatten och blanda. Om jag inte hinner dricka den hemma sa haller jag den i en flaska och dricker pa taget.

Det har brukar jag lagga i: notter, bar (hallon/blabar), spenat/gronkal, banan, avocado, paron, kokosyoghurt, maca pulver, chia fron, hampa fron och ibland raa agg.

Nagon som har nagra bra smoothie combos att dela med sig av?



Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som min favvosmoothie!! När jag kommer tillbaka och har tillgång till blender och rätt ingredienser blir det smoothies så det bara smäller om det! ;)

2013-11-04 @ 12:34:16
Postat av: Ewa

Åh jag har blivit helt frälst på smoothies. Min favvo just nu är: pressa två apelsiner, i med juicen och gärna lite fruktkött, i med kale, fryst mango, chlorella, spenat och en halv banan om jag har. Så himla frisk och man känner inte smaken av grönkålen allas. Jag tycker den är lite bitter men så väldigt nyttig att jag numera stoppar det i ALLT :)

2013-11-04 @ 18:52:08
Postat av: Anna

Nja smoothies är inte min grej men vad är det för kokosyoghurt du pratar om? Vart köper man den? Är den vegan?

2013-11-04 @ 20:01:22
URL: http://holmstroms.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0