Underbara fredag


Det var kampigt att ga upp nar alarmet gick av tjugo i fem imorse.

Blundade och tankte att imorgon, da ska jag sova tills minst nio. Det ar val det som ar bra med att ga upp tidigt under veckan - att ga upp kl atta-nio pa helgen och forfarande ha massa morgontimmar kvar anda betyder att man har haft flera timmars sovmorgon.

Chefredaktoren ar pa semester men har en ersattare sa igar flot pa ratt bra.

Jobbet tar upp for mycket att min hjarna for tillfallet. Jag drommer om det, inte drommar om saker som gar katastrofalt fel utan bara drommar om att jag ar pa redaktionen och jobbar pa som vanligt.

Men men. Ikvall ska jag till Cafe Sydney, en restaurang jag aldrig varit pa men som jag hort har utsikt over bade bron och operahuset, med Carin och traffa Eadie, hennes mamma och tva av hennes vanner som ar pa besok fran Europa.

Pa lordag blir det brollop.

Och sa ska jag sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0