Brollopstjafs


Vad ar det som gor att planeringen for vad som forhoppninhsvis kommer bli en av de lyckligaste dagarna i vara liv ofta slutar i tjafs?

Vara fina inbjudningskort har anlant och H sa for nagra dagar sedan att det nog ar bast att han skriver adresserna for att hans handstil ar finare (och det stammer - jag kluddar nar jag skriver sa att jag ibland inte ens kan lasa det sjalv).

Men sa igar nar det kom till kritan ville han dela upp sa att jag skrev halva hogen. Fair enough.

Men nar han sa att han skulle borja for att jag skulle 'ruin the pen' annars sa blev det tjafs.

Kanns lojligt nu att tanka pa vad vi brakade om och skriva det. Vilken smagrej!

Iallafall, vad jag ville komma fram till ar att jag forstar att manga par brakar sa det blixtrar nar de planerar sina brollop.

Jag o H brakar om pennor att skriva pa korten med. Det ar nog bra att vi gifter oss utomlands och har en brollopsplanerare som fixar-det ger oss ett valdigt begransat antal brollopsgrejer att tjafsa om!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Vår planering gick hyfsat lugnt till. Däremot kan jag nog ärligt säga att veckan innan vårt bröllop var den stressigaste i mitt liv.
(Definitivt nackdelen med ett destination wedding - så många på samma plats som man ska hinna umgås med för att de rest runt halva jorden, samtidigt som man har en massa sista-minuten-detaljer kvar att fixa. Pust! Vi hade ingen wedding planner som du hör, haha.)

2013-09-20 @ 09:35:33
URL: http://takemetothesun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0