Ooops...


... blev inget bloggande i helgen.

Forstorde lordagen med att vara bakis, men det blev iallafall en strandpromme med H och gick och fick en massage.

Kande mig som ringaren i Notre Dame efter en stressig vecka framfor datorn.

Har markt att jag nar jag ar stressig pa jobbet och sitter framfor datorn sa sitter jag inte bara med benen i kors utan viker aven runt foten ett varv till runt benet, plus bojer ryggen och nacken. Vacker hallning man sitter med under deadline.

I sondags hade jag en ansiktsbehandlig inbokad sedan lange och traffade Andrea, hennes mamma och bebis for en iskaffe i solen.

Sedan kom en svensk kompis kompis som pluggar journalistik pa UTS iver och intervjuade mig for ett grupparbete.

Pa kvallen kom Hs foraldrar over pa middagen.

Snipp snapp snut sa vad helgen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0