Jetlag och nytt jobb


Jobbveckan efter semestern var minst sagt stressig, pa manga olika satt.

Chefredaktoren var pa semester onsdag till fredag. Hon berattade aven att hon fatt nytt jobb och inte skulle jobba kvar i Manly lange till.

Jag blev ocksa erbjuden nytt jobb, som chefredaktor pa the Mosman Daily dar jag brukade jobba som reporter.

Ar valdigt glad-kommer ha narmare till jobbet, fa loneforhojning, och ha min enga tidning!

Pa grund av andra grejer som jag inte vill skriva om sa blev det dock, trots bra nyheter, en vecka full av drama och det kombinerat med jetlag och sa mycket att gora att jag nagon dag nar jag kom hem fran jobbet vid 20-tiden bara hade druckit tva kaffe och inte atit nagonting pa hela dagen, en jobbig vecka. Gick ner tva kg pa bara nagra dagar (det finns halsosammare satt att bli av med semesterkilona!)

Men, man far se det positiva och jag ar valdigt glad over nya jobbet.

Mina horoskop i sondags och mandags stamde valdigt bra kandes det som...






Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till nya jobbet! Hoppas allt drama löst sig :)

2014-08-05 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0