Nervost!

Idag borjade nya jobbet. Kandes nervost, konstigt, pirrigt. Att det ar jag som bestammer hur tidningen och hemsidan och vara sociala media konton ska se ut. Nar jag var bitradande chefredaktor var det ju inte jag som tog alla slutgiltiga beslut. Det kommer ta ett tag att vanja sig vid men det ska nog bli bra. Allt ansvar kanns ratt tungt pa axlarna bara.
   
Igar kvall hade vi avskedsdrinkar med Manly Daily teamet. Kande mig ratt sentimental efter en balsamic strawberry daquiri och ett glas champagne. Har alltid tyckt det ar jobbigt att lamna det jag ar van vid bakom mig. Ar val ett vanedjur som de flesta andra.
  
Men men. Vi far se hur det blir. Kanner att man alltid borde testa ett nytt jobb om man far chansen och om det kommer ge en nya erfarenheter, aven om det kanns lite overvaldigande och svart i borjan. Och jag maste lara mig att ett jobb faktiskt bara ar ett jobb och jag borde slappa det nar jag gar hem och inte sitta och fundera over det pa kvallarna (och ibland dromma mardrommar om det...!) det ar det inte vart.
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0