Veckan som var


Tiden rullar fram sa skrammande snabbt nar det ar mycket att gora pa jobbet.

I mandags blev det middag hemma hos Carol och Dave. Hon testade gora gnocci for forsta gangen och det blev supergott! I brazilisk anda gratinerades gnoccin med ost och gradde och serverades med vitt ris och graddig potatissallad. Carbfest och an en gang fragade jag mig hur Carol kan vara tillbaka pa sin vanliga 47kg vikt som innan hon blev gravid (hon fick barn for 2 manader sedan). Mkt bra gener!!!

I onsdags traffade jag Linnea, Anna och Mira for middag pa Mamma's for en stor bit lasagne och ett glas rott.

I torsdags motte jag upp med Andrea for ett glas bubbel som hon glatt meddelande var nog for att gora henne full nu nar hon inte har druckit pa sa lange (hon fick barn for lite over 6 manader sedan!)

Igarkvall gick jag o H ut och tog en drink och at pasta pa hans kusins restaurang, The Old Library.

Mamma skickade aven massa godis hemifran (Dumle! Haribo!).

Sa, mycket gott atet och mycket stress denna veckan, som vanligt.

Idag vaknade jag vid atta efter nio timmars somn (underbart!) och tranade i 40min, tvatta och hangde upp en maskins tvatt, dammsugade hela huset och skrubbade mitt badrum (H har sitt egna badrum pa nedervaningen).

Nu blir det frukost, yoghurt med chia, passionsfrukt, blabar, kokos, bipollen, linfron, amaranth och bast av allt, farska, ekologiska fikon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0