Tillbaka i Sydney


Tillbaka pa denna sidan jorden och det kanns trist.

Visst ska man inte klaga efter ett lyckat brollop och fyra-veckors harlig smekmanad, men det kanns som vanligt valdigt jobbigt att det nu ar ett ar kvar tills man traffar familjen och svenska vannerna igen (savida jag inte aker hem over jul, vilket inte ar omojligt).

Jetlaggen har grepp om mig, kom tillbaka i lordags morse och sov ett par timmar till kl ett pa eftermiddagen men kunde sedan inte somna igen forrans runt fem pa sondagsmorgonen! Fick lite panik dar jag lag och vred mig i sangen - jag har nastan aldrig problem att sova.

Igar (sondags) natt lade jag mig vid tio och vaknade flera ganger, lag vaken typ en timma runt ett-tiden. Gick up snart efter halv fem for att aka till jobbet. Kaffe (med dubbel espresso) konmer behovas idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0