Alkohol

    
Fick denna kommentaren:
  

Jag dricker runt 4 drinkar (ofta vin) i veckan - ett glas vin till tjejmiddagen jag, Mira och Anna brukar ses for mitt i veckan, ett glas vin pa en fredag efter jobbet, och 2 drinkar/glas vin om jag gar ut pa lordagkvallen (stannar jag hemma brukar jag inte dricka nagot). Skulle tycka det var varre om jag istallet drack fyra drinkar en dag i veckan med malet att kanna mig full. Har inte druckit mig full sedan semestern (vilket ar over tva manader sedan). 
  
Men, nar jag bloggar ar det ju oftast nar jag ar ute sa forstar att det kan se ut som att det dricks mycket alkohol.
  
Hur mycket dricker ni, och vad tycker ni ar lagom och for mycket?
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0