30-dagars utmaning



Knycker en utmaning fran Pauline

(Om ni bestammer er for o gora samma grej, lamna en kommentar sa jag kan lasa era!)

Varje dag kommer jag skriva om ett givet ämne:

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.

Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 10 – Meningen bakom mitt bloggnamn.

Dag 11 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 12 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 13 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 15 – Mitt drömstad.

Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen.

Dag 17 – Någonting jag ångrar.

Dag 18 – Ett ögonblick.

Dag 19 – Innehållet i min väska.

Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 21 – Vad jag åt idag.

Dag 22 – Min favorit plats.

Dag 23 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 24 – Min favorit film.

Dag 25 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 26 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 27 – En låt som får mig att gråta.

Dag 28 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 29 – Min favoritfödelsedag.

Dag 30 – Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har vart bra dom senaste 30 dagarna.
/>




Kommentarer
Postat av: Selina

Detta hänger jag på! :-)

2011-06-29 @ 12:52:42
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Mirka

Hejhej! Jag ska nog hänga på detta också:) Hittade hit via lina:)

2011-06-29 @ 22:12:22
URL: http://mirkasminnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det här verkar kul, så jag kör jag med! :)

2011-07-01 @ 09:25:13
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag ska försöka göra de :)

2011-08-12 @ 19:43:11
URL: http://aamandalargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0